Training Social Media Marketing – Nivel Incepator si Intermediar
Cum sa folosim corect platformele de socializare si cum sa ne transformam afacerea intr-un succes, maximizand avantajele de expunere si influentare, oferite de acestea.
Ghid practic pentru toti cei care vor sa creeze o prezenta online de succes, adaptat la nevoile de moment.
Retelele de socializare au transformat felul in care fiecare afacere face marketing. Au modificat definitiv modalitatea in care interactioneaza, raspund si atrag noi clienti.
81% din deciziile de cumparare ale consumatorilor sunt influentate de postarile prietenilor lor pe retelele sociale. (Forbes) 66% dintre consumatori au fost inspirati sa cumpere de la o noua marca dupa ce au vazut imagini din retelele sociale de la alti consumatori (Stackla). Consumatorii au cu 71% mai multe sanse sa faca o achizitie pe baza recomandarilor din retelele sociale.
Modalitatile prin care potentialii clienti ajung sa cumpere folosind social media sunt in proportiile urmatoare:
- 49% dupa ce au vazut o reclama;
- 40% dupa ce au vazut o postare organica;
- 34% dupa ce au cercetat in retelele de socializare;
- 34% dupa ce au vazut o postare a unui prieten;
- 22% dupa ce au aflat de brand direct prin tag-uri(etichete) sau DM-uri (direct messaging).
Daca ai o afacere sau un brand personal, indiferent ca e la inceput de drum sau nu, retelele de socializare reprezinta legatura ta online cu potentialii clienti.
Training-ul Social Media Marketing reprezinta oportunitatea ta de a afla, intr-un cadru de lucru eficient si profesionist, cum sa creezi prezente online atragatoare si benefice brandului tau, cum sa atragi fani, utilizatori care iti urmaresc postarile, cititori fideli si abonati, apoi, cum sa-i transformi in promotori dedicati si credibili ai afacerii tale sau brandului personal, devenind, in ultima instanta, clienti.
Pentru a maximiza avantajele date de puterea si reach-ul (atingere) retelelor de socializare, e nevoie de o abordare testata, holistica, pe baza careia sa construiesti un plan, de uneltele si know-how-ul adecvate (cunostinte specializate) pentru ca social media sa genereze rezultatele profesionale dorite.
Cui i se adreseaza training-ul:
- Celor care lucreaza in marketing;
- Antreprenorilor;
- Tuturor celor care doresc sa-si creeze prezenta pe retelele de socializare;
- Tuturor celor care au o prezenta pe retelele de socializare si vor s-o imbunatateasca.
Prin Training-ul Social Media Marketing – Nivel Incepator si Intermediar vei afla:
- Notiuni fundamentale despre cele mai utilizate retele de socializare
- Care dintre aceste retele sunt cele mai potrivite afacerii tale sau brandului tau
- Cum sa construiesti un plan de marketing in social media
- Ce este si cum se contruieste eficient identitatea vizuala
- Cum sa te deosebesti in social media
- Cum sa creezi si sa cresti o baza de fani intercativi si loiali prin continut si zvonistica
- Starea actuala a web-ului mobile si care sunt tendintele
Training-ul de Social Media Marketing este actualizat constant si tine cont de noutatile specifice celor mai recente versiuni ale platformelor, astfel incat sa serveasca intereselor antreprenorilor, freelancerilor, specialistilor din departamentele de marketing, comunicare sau relatii publice sau oricui doreste sa-si creeze un brand personal de succes in social media.
Program
Training-ul se desfasoara pe o durata de 8 ore in 2 zile, intre orele 10:00 – 14:00, in limba Romana, online (pe Zoom) sau face-to-face (in sala), oriunde in tara (detaliile pentru acest tip de aranjament se discuta punctual) si se planifica la cerere, in functie de programul clientului/clientilor si al trainer-ului. Pentru alte informatii privind programul te rog sa-mi scrii pe contact@denisamigit.ro.
Certificat si materiale de curs:
- Certificat de participare personalizat;
- Material curs in format .pdf;
- Lista cu resurse online gratuite si indicatii privind tipul de utilitate.
Pret
3500 lei/participant
Foto credit freepik.com
Plan de curs
- 6 secțiuni
- 35 de lecții
- 8 ore
- Notiuni fundamentale despre cele mai utilizate retele de socializare4
- 1.0Ce sunt retelele de socializare, ce tipuri exista si ce beneficii aducCopiază
- 1.1Top 10 retele de socializare – definitie, particularitati si date statistice actualizateCopiază
- 1.2Care sunt provocarile retelelor de socializareCopiază
- 1.3Care sunt cele mai bune practici in marketingul online prin retelele de socializareCopiază
- Ce este si cum se construieste eficient identitatea vizuala cu aplicatie in mediul online in mod deosebit5
- 2.0Definitie identitate vizuala cu aplicatie in mediul online si de ce este importantaCopiază
- 2.1Componente de baza ale identitatii vizuale si referinte pentru utilizarea fizicaCopiază
- 2.2Principii psihologice de perceptie vizuala ale consumatorului onlineCopiază
- 2.3Bune practice in construirea identitatii vizuale cu aplicatie in mediu onlineCopiază
- 2.43 exemple pozitive si 3 exemple negative relevanteCopiază
- Care dintre retelele sociale actuale sunt cele mai potrivite brandului tau sau afacerii tale7
- 3.0Definire obiective de businessCopiază
- 3.1Definire si modalitati de cunoastere a publicului tintaCopiază
- 3.2Analiza competitorilorCopiază
- 3.3Ce tipuri de retele de socializare foloseste publicul tinta cu precadereCopiază
- 3.4Tipurile de continut folosit in marketingul onlineCopiază
- 3.5Oportunitatile de promovare platita si cresterea organica specifice fiecarei reteleCopiază
- 3.6Resursele necesare implicarii in implementarea consecventa a strategiei de marketing online (timp, copywriting, imagini si video-uri calitative, editare grafica, programe de editare etc.)Copiază
- Construirea unui plan de marketing in social media5
- 4.0Alegerea retelelor de socializare si construirea conturilor/paginilor – etapa cu practicaCopiază
- 4.1Definirea misiunii si a tonului general prin intrebari ajutatoareCopiază
- 4.2Alegerea strategiei de postare pentru fiecare retea de socializare: de cate ori sa postam, cand e cel mai bine sa postam, ce tip de continut sa postam etc.Copiază
- 4.3Crearea unui calendar de postariCopiază
- 4.4Rularea unui audit al prezentei pe retelele de socializare – etapa practicaCopiază
- Cum sa te deosebesti in social media6
- Cum sa creezi si sa cresti o baza de fani/followeri interactivi si loiali8
- 6.0Tipuri de comportament ale consumatorului online si ce anume il afecteazaCopiază
- 6.1Alegerea influencerilor relevantiCopiază
- 6.2Implicarea prietenilor si a angajatilorCopiază
- 6.3Concursurile tip giveaway – organizare, rulare si analizaCopiază
- 6.4Cresterea followerilor pe Instagram, Facebook, Tik Tok & YouTubeCopiază
- 6.5Starea actuala a marketingului si care sunt ultimele tendinteCopiază
- 6.6Caracteristici definitorii si noutati ale celor mai utilizate retele de socializareCopiază
- 6.7Tendinte in social media marketingCopiază