Training Social Media Marketing – Nivel Incepator si Intermediar
Cum sa folosim corect platformele de socializare si cum sa ne transformam afacerea intr-un succes, maximizand avantajele de expunere si influentare, oferite de acestea.
Ghid practic pentru toti cei care vor sa creeze o prezenta online de succes, adaptat la nevoile de moment.
Retelele de socializare au transformat felul in care fiecare afacere face marketing. Au modificat definitiv modalitatea in care interactioneaza, raspund si atrag noi clienti.
81% din deciziile de cumparare ale consumatorilor sunt influentate de postarile prietenilor lor pe retelele sociale. (Forbes) 66% dintre consumatori au fost inspirati sa cumpere de la o noua marca dupa ce au vazut imagini din retelele sociale de la alti consumatori (Stackla). Consumatorii au cu 71% mai multe sanse sa faca o achizitie pe baza recomandarilor din retelele sociale.
Modalitatile prin care potentialii clienti ajung sa cumpere folosind social media sunt in proportiile urmatoare:
- 49% dupa ce au vazut o reclama;
- 40% dupa ce au vazut o postare organica;
- 34% dupa ce au cercetat in retelele de socializare;
- 34% dupa ce au vazut o postare a unui prieten;
- 22% dupa ce au aflat de brand direct prin tag-uri(etichete) sau DM-uri (direct messaging).
Daca ai o afacere sau un brand personal, indiferent ca e la inceput de drum sau nu, retelele de socializare reprezinta legatura ta online cu potentialii clienti.
Training-ul Social Media Marketing reprezinta oportunitatea ta de a afla, intr-un cadru de lucru eficient si profesionist, cum sa creezi prezente online atragatoare si benefice brandului tau, cum sa atragi fani, utilizatori care iti urmaresc postarile, cititori fideli si abonati, apoi, cum sa-i transformi in promotori dedicati si credibili ai afacerii tale sau brandului personal, devenind, in ultima instanta, clienti.
Pentru a maximiza avantajele date de puterea si reach-ul (atingere) retelelor de socializare, e nevoie de o abordare testata, holistica, pe baza careia sa construiesti un plan, de uneltele si know-how-ul adecvate (cunostinte specializate) pentru ca social media sa genereze rezultatele profesionale dorite.
Cui i se adreseaza training-ul:
- Celor care lucreaza in marketing;
- Antreprenorilor;
- Tuturor celor care doresc sa-si creeze prezenta pe retelele de socializare;
- Tuturor celor care au o prezenta pe retelele de socializare si vor s-o imbunatateasca.
Prin Training-ul Social Media Marketing – Nivel Incepator si Intermediar vei afla:
- Notiuni fundamentale despre cele mai utilizate retele de socializare
- Care dintre aceste retele sunt cele mai potrivite afacerii tale sau brandului tau
- Cum sa construiesti un plan de marketing in social media
- Ce este si cum se contruieste eficient identitatea vizuala
- Cum sa te deosebesti in social media
- Cum sa creezi si sa cresti o baza de fani intercativi si loiali prin continut si zvonistica
- Starea actuala a web-ului mobile si care sunt tendintele
Training-ul de Social Media Marketing este actualizat constant si tine cont de noutatile specifice celor mai recente versiuni ale platformelor, astfel incat sa serveasca intereselor antreprenorilor, freelancerilor, specialistilor din departamentele de marketing, comunicare sau relatii publice sau oricui doreste sa-si creeze un brand personal de succes in social media.
Program
Training-ul se desfasoara pe o durata de 8 ore in 2 zile, intre orele 10:00 – 14:00, in limba Romana, online (pe Zoom) sau face-to-face (in sala), oriunde in tara (detaliile pentru acest tip de aranjament se discuta punctual) si se planifica la cerere, in functie de programul clientului/clientilor si al trainer-ului. Pentru alte informatii privind programul te rog sa-mi scrii pe contact@denisamigit.ro.
Certificat si materiale de curs:
- Certificat de participare personalizat;
- Material curs in format .pdf;
- Lista cu resurse online gratuite si indicatii privind tipul de utilitate.
Pret
3500 lei 1900 lei/participant
Foto credit freepik.com