Fie ca esti responsabil/a de marketing, detinator/oare de afacere sau orice persoana care are o idee buna pentru a crea un brand de produse sau/si servicii online, te confrunti, inevitabil, cu tot conglomeratul de activitati de marketing, in continua schimbare, pe care trebuie sa le sustii – de la crearea si administrarea unui website optimizat, la intelegerea datelor analitice, la alegerea unor vizualuri si texte potrivite fiecarei campanii, pana la rularea campaniilor de e-mail marketing.
Toate acestea, daca nu sunt clar structurate si intelese in functie de modalitatea de procesare individuala, pot deveni cu usurinta coplesitoare, ducand astfel la frustrare crescanda privind tocmai aspectele afacerii care au menirea de a genera oportunitati de vanzare. Este, in mod evident, o situatie nedorita, cu atat mai mult cu cat poate grabi chiar insuccesul.
De aceea, in mod deosebit cand intervine sentimentul de usoara anxietate (la inceput si nu numai) privind tot ce inseamna digital marketing si ce e de facut pentru a avea o baza de lucru sanatoasa, este cel mai bine sa cautam ajutor – fie prin self-study, fie prin cursuri/workshop-uri precum acesta, ghidati live de un specialist.
Cursul de Introducere, Nivel Incepator – Digital Marketing are menirea de a te ajuta sa intelegi ce inseamna prezenta digitala, sa simplifici sarcinile prin a-ti clarifica ce anume din toata lumea marketingului online este util business-ului tau, cum sa structurezi eficient toate noutatile si cum sa le transformi, mereu, in elemente benefice.
Cui i se adreseaza cursul:
- Proprietarilor de business;
- Freelancer-ilor;
- Antreprenorilor;
- Responsabililor de marketing;
- Tuturor celor care doresc sa se familiarizeze cu tot ce tine digital marketing.
Prin Digital Marketing – Curs de Introducere – Nivel Incepator vei afla:
- Cum trebuie sa arate si sa functioneze un website sanatos
- Ce este SEO, cum se face si de ce este necesar
- Ce e Google Analytics, cum sa citesti analiticele si cum sa tii pasul cu noutatile
- Care sunt toate instrumentele de marketing online disponibile si cum sa le alegi pe cele potrivite
- Cum sa scrii SEO friendly, adaptat scopului, platformei de publicare si publicului tinta
- Cum sa dezvolti, sa implementezi si sa gestionezi o strategia de Social Media
- Ce este e-mail marketing si cum sa creezi un Newsletter
- Sa cauti oportunitati de vanzare online
- Sa fii la curent cu cele mai noi practici si trendinte din digital marketing pentru a alege mereu cele mai potrivite unelte pentru cresterea vizibilitatii si engagementului afacerii/brandului
Nota: Nu uita ca intregul curs este o introducere in topic-urile de mai sus, creat special pentru a deprinde (sau a te refamiliariza cu) terminologia si a capata (sau a reorganiza) o baza de cunostinte fundamentale. Pentru a aprofunda un subiect de interes, vezi te rog ce alte cursuri am mai creat aici.
Program
Cursul se desfasoara pe o durata de 9 ore, in 2 zile consecutive sau nu (cu pauzele incluse), intre orele 9:30 si 14:00, in limba Romana, online (pe Zoom) sau face-to-face (in sala), oriunde in tara (detaliile pentru acest tip de aranjament se discuta punctual) si se planifica la cerere, in functie de programul clientului/clientilor si al trainer-ului. Pentru alte informatii privind programul te rog sa-mi scrii la contact@denisamigit.ro.
Certificat si materiale de curs:
- Certificat de participare personalizat;
- Material curs in format .pdf;
- Lista cu resurse online gratuite si indicatii privind tipul de utilitate.
Pret
4400 lei 3200 lei/participant
Foto credit www.freepik.com