Cum sa cream si sa dezvoltam o audienta online, prin e-mail marketing, in conformitate cu regulile GDPR actualizate, sanatoasa pentru brandul nostru/afacerea noastra? Aceasta tehnica de marketing este in continuare cea mai eficienta in influentarea deciziilor de cumparare a consumatorilor.
Aproximativ 97% din intreprinderi folosesc marketingul prin e-mail pentru a incerca sa transforme destinatarii de e-mail in cumparatori. Potrivit unui sondaj Smith-Harmon, 76% dintre abonati au facut achizitii dintr-un mesaj de marketing prin e-mail. Marketingul prin e-mail nu numai ca a condus la o crestere a vanzarilor online, dar influenteaza si achizitiile offline. Unele oferte pot fi tiparite si folosite in locatia fizica a magazinului sau a restaurantului. Timpul de trimitere, relevanta si personalizarea e-mail-ului sunt caracteristicile care pot afecta modul in care consumatorul reactioneaza la mesajul de marketing prin e-mail.
In medie, o persoana primeste 88 de e-mail-uri pe zi, prin urmare newsletter-ul concureaza cu e-mail-uri precum facturile electronice, mesajele de afaceri si alte notificari. Pentru a-l face sa iasa in evidenta e nevoie de ceva mai multa creativitate in realizarea campaniilor si o cunoastere mai detaliata a audientei.
Costul scazut si usurinta relativa de a realiza o campanie de marketing prin e-mail inseamna ca este un instrument accesibil pentru aproape orice afacere.
E-mailul transforma cel mai bine. Persoanele care cumpara produse comercializate prin e-mail cheltuiesc cu 138% mai mult decat cei care nu primesc oferte de e-mail. De fapt, marketingul prin e-mail are un ROI de 3800%.
Cui i se adreseaza workshop-ul:
- Antreprenorilor;
- Celor care lucreaza in marketing;
- Creatorilor de continut;
- Tuturor celor care doresc sa creeze si sa ruleze campanii cu newsettere;
- Tuturor celor care vor sa-si imbunatateasca campaniile cu newslettere.
Prin cursul Anatomia unui Newsletter – Marketing prin E-mail vei afla:
- Ce este e-mail marketing, ce face si ce efecte are;
- Platforme pentru website-uri si cele mai folosite module de e-mail marketing;
- Layout-uri, subiecte si continut – cum sa creezi NL-uri pe care destinatarii sa le deschida;
- Bazele de date – cum sa cresti bazele de date si cum sa fidelizezi cititorii;
- Statusul marketingului prin e-mail in 2024.
Testimoniale participanti
Am avut un curs de E-mail Newsletter cu Denisa care a fost absolvit cu succes! In cele 8 ore de curs Denisa mi-a comunicat cu calm si detaliu tot ce este nevoie pentru a putea desfasura activitatea de e-mail newsletter, iar dupa aceste ore pot spune ca reusesc cu brio sa fac aceasta actiune de marketing.
Multumesc pentru tot ce a cuprins aceasta interactiune!
Recomand cu drag! Ioana Petre – Director Marketing MamBricolaj
Program
Cursul se desfasoara pe o durata de 8 ore (in limba Romana), intr-o singura zi sau 2 (cate 4 h/zi), online (pe Zoom) sau face-to-face (in sala), oriunde in tara (detaliile pentru acest tip de aranjament se discuta punctual) si se planifica la cerere, in functie de programul clientului/clientilor si al trainer-ului. Pentru alte informatii privind programul te rog sa-mi scrii la contact@denisamigit.ro.
Certificat si materiale de curs:
- Certificat de participare personalizat;
- Material workshop in format .pdf (26 de pagini);
- Lista cu resurse online gratuite si indicatii privind tipul de utilitate.
Pret
2600 lei/participant