, , ,

8 Modele de Newsletter cu Tematica Valentine’s Day

Nu sunt nici newsletter-ele si nici sarbatoarea iubirii (Valentine’s Day) o noutate pentru mai nimeni (daca totusi vrei sa te familiarizez cu tehnica de marketing online prin e-mail iti recomand acest produs Ghid Anatomia unui Newsletter – Marketing prin e-mail – Incepator si Intermediar ) astfel ca nu e nicio surpriza ca, in scopul personalizarii abordarii abonatilor tai prin e-mail, aceste 2 elemente pot genera un design si o oportunitate pentru copywriting in beneficiul brandului tau, chiar daca domeniul tau de activitate este unul in aparanta nepretabil.

In ceea ce priveste elementele specifice pe care ar trebui sa le incluzi in newsletter-ul tau, un titlu (linia de subiect/subject line) atragator si un indemn puternic (CTA) sunt esentiale. De asemenea, ar trebui sa te asiguri ca mesajele tale urmeaza un format clar si consistent si ofera intotdeauna cititorilor optiunea de a se dezabona cu usurinta, daca doresc.

Un studiu realizat de Optinmonster a constatat ca „47% dintre destinatarii e-mail-ului deschid un e-mail doar pe baza liniei de subiect. In acelasi timp, 69% dintre destinatarii e-mail-urilor raporteaza e-mailurile ca spam pe baza liniei de subiect”. De asemenea, Mike Madden de la Marketo a descoperit ca e-mail-urile cu 7 cuvinte in linia de subiect au cele mai mari rate de deschidere. (sursa publicate.it)

Asadar, nu uita sa incluzi:

  • Un titlul (linie de subiect) atragator si un indemn puternic (CTA) sunt esentiale
  • Elementele de branding (logo, link website etc.)
  • Link-uri directe
  • Imagini clare si corect editate
  • Design curat si user friendly
  • Legaturile cu paginile si conturile brandului de pe retelele de socializare
  • Buton dezabonare

In continuare, iti propun, mai jos, 8 modele de newsletter cu tematica lunii februarie, alaturi de sursele lor si sfaturi pentru a crea un newsletter de succes.

1.Incepe cu un obiectiv clar definit

Ca in orice actiune de marketing, este indicat sa iti definesti obiectivele inainte de dezvolta vizualul si textele pe care le vei folosi. Acelasi lucru se aplica si cu ocazia unui newsletter cu tematica Valentine’s Day. Poti acorda reduceri la anumite produse/servicii sau categorii de produse/servicii, poti crea pachete de produse/servicii care sunt complementare la pret special sau poti oferi cadouri celor mai implicati abonati/clienti cu accesare limitata (defineste un timp scurt si clar in care pot accesa cadoul).

fitbit.com

Valentines Newsletter model 1-denisamigit.ro

 

2.Foloseste culorile specifice brandului tau

Desi stilul minimalist este din ce in ce mai popular, nu este obligatoriu sa folosesti, in calitate de culoare pentru contrast, doar cea predominanta din logo-ul tau. Poti alege o paleta specifica Valentine’s Day cu ajutorul colorpalettes.net.

qeinbox.com

Valentines Newsletter model 2-denisamigit.ro

3. Include simbolurile specifice (inclusiv emoji-uri in linia de subiect) 

Simbolurile si pictogramele cheie pe care le poti folosi sunt: inimioare, bomboane roz, fundite, buze, trandafiri, aripi si flori.

Testeaza vizualizarea newsletter-ului pe dispozitive diferite si in clienti de e-mail diferiti pentru a te asigura ca toate elementele grafice alese sunt afisate asa cum iti doresti. De asemenea, nu supra-utiliza pictogramele pentru a nu aglomera vizualul general.

maxandco.com

Valentines Newsletter model 3-denisamigit.ro

4. Foloseste un CTA principal, scurt si concis

Include indemnuri convingatoare la actiune pentru a ghida abonatii catre urmatorii pasi pe care doresti ca acestia sa-i faca – cum ar fi sa intre pe o anume pagina web, sa se inscrie la un webinar, sa se alature comunitatii pe retele sociale sau sa redirectioneze mesajul catre un prieten. Asigura-te ca CTA-ul este incadrat in casete cu design corespunzator si pozitionat in prima parte a newsletter-ului astfel incat acesta sa fie usor de observat.

michaelkors.co.uk

Valentines Newsletter model 4-denisamigit.ro

5. Storificarea continutului

Newsletter-ele cu viata lunga functioneaza cel mai bine atunci cand ii duc pe cititori dincolo de titluri, pentru a-i cufunda in actiune. Storificarea continutului tau creeaza o experienta mai bogata pe care abonatii tai o vor anticipa si o vor citi cu placere.

americanapparel.com

6.  Valentine’s Day este SI despre EL

Ar fi bine sa abordezi fiecare newsletter cu intentia explicita de a oferi audientei tale valoare imediata. Nu uita ca scopul unui newsletter este de a mentine abonatii conectati, implicati si informati cu privire la noutatile relevante pentru viata lor. Totusi este putin probabil ca toti abonatii tai sa aiba aceleasi nevoi si interese, asa ca ar fi util sa iei in considerare trimiterea diferitelor tipuri de actualizari catre diferite segmente ale listei tale de abonati.

designmodo.ro

Valentines Newsletter model 6-denisamigit.ro

7. Decide cum va adauga valoare newsletter-ul tau

Una dintre prioritatile tale principale in crearea unui newsletter ar trebui sa fie oferirea de valoare reala abonatilor tai. Daca campaniile tale nu ofera decat continut promotional, ratele de deschidere si ratele de clic vor avea de suferit.

Poti adauga valoare newsletter-elor tale prin:

  • Furnizarea de oferte personalizate si reduceri prin automatizarea e-mailului
  • Semnalarea de continut util pe website-ul tau (postari noi pe blog, ghiduri de utilizare etc.)
  • Legaturi catre continut cu acces inchis (carti digitale, materiale de instruire, instrumente sau sabloane etc.)

mailerlite.com

Valentines Newsletter model 7-denisamigit.ro

8. Trece „testul de 5 secunde”?

Testul de 5 secunde este un instrument de cercetare a utilizatorilor care ii ajuta pe marketeri sa masoare ce informatii sunt retinute de public in primele 5 secunde de la vizualizarea unui design.

Prima impresie conteaza si acele 5 secunde pot fi tot timpul de care ai nevoie pentru a-ti exprima punctul de vedere. Trimite o copie a e-mailului unui prieten sau coleg si adreseaza-i urmatoarele intrebari:

  • Despre ce crezi ca este vorba in acest e-mail?
  • Produsul sau serviciul este prezentat clar?
  • Ce iti amintesti cel mai bine?

lordandtaylor.com

Valentines Newsletter model 8-denisamigit.ro

Acestea fiind spuse nu uita si de alte aspecte importante pentru crearea unui newsletter tematic precum faptul ca nu toata lumea apreciaza aceast sarbatoare si nu toti sunt in relatii (fericite) astfel ca este util sa folosesti ocazia cu atentie. Poti crea un opus amuzant care sa atraga atentia sau poti promova iubirea si fata de sine ori animalele de companie (nu doar cea fata de persoana din cuplu).

De asemenea, daca alegi sa creezi un sablon de la zero, ia in considerare ca iti poate fi util sablonul si in anul urmator sau poate chiar ca baza pentru alt newsletter tematic, astfel ca nu il limita temporal.

Daca doresti sa afli mai multe sau sa inveti concret cum sa creezi newsletter-e vezi daca iti poate fi de folos workshop-ul creat special Anatomia unui Newsletter – Marketing prin e-mail – Incepator si Intermediar, pe care il tin one-to-one (sau in grupe de maxim 10 persoane special organizate), online sau fizic (aceasta optiune din urma poate comporta si costurile de drum si cazare).

Sper sa-ti fie utile informatiile de mai sus.

Poti lua legatura cu mine prin e-mail (contact@denisamigit.ro) daca ai intrebari, sugestii sau doresti sa colaboram.

Foto credit freepik.com

Daca doresti sa afli si despre alte produse, cursuri sau materiale gratuite pe care le public aici, te poti abona la Newsletter-ul meu. In felul acesta te voi tine la curent.

Distribuie

Scrie un Comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

Cosul Tau
Cos de Cumparaturi Cosul Tau e Gol